Copilul, dragostea suprema

Cand ma uit in urma, la generatiile trecute, observ ca noi, parintii nostri, parintii parintilor nostri, nu ne-am simtit peste masura iubiti cat am fost mici. Cu siguranta mama si tata au avut grija de noi, dar in vremurile trecute mai greu iti aratai afectiunea fata de alta persoana, fie el si copilul tau. Nu ne luau in brate sa ne spuna ca ne iubesc, nu ne strangeau la piept, nu ne pupau de noapte buna, nu ne citeau povesti. Si ii inteleg perfect, ei au crescut la tara iar in acele vremuri important era sa ai ce sa le dai de mancare, nu sa cumperi cele mai la moda haine. Anii au trecut, vremurile s-au schimbat iar noi ne-am dezvoltat personal. Citim, studiem, avem job-uri bune, insa, dragostea unei mame fata de copilul sau a ramas aceeasi, o dragoste suprema, o iubire nemarginita. Inca de cand am aflat ca voi deveni mama un singur lucru am stiut ca il voi face fara cusur, imi voi iubi copilul cu toata fiinta mea si ii voi arata dragostea mea in fiecare fractiune de secunda. Pe vremea cand era un bebelus si intampinam o problema imediat apelam la internet pentru a ma documenta, apoi am decis ca voi face doar ce stiu eu. Si am iubit-o, am iubit-o neconditionat, cu toata fiinta mea. Am tratat-o, inca din burtica, ca pe un om superior mie, am vorbit absolut orice, i-am impartasit fiecare gand. I-am respectat fiecare tipat, fiecare plans, fiecare mana intinsa. Nu am uitat niciun minut ca depinde de mine cu viata ei. Am tinut-o in brate pentru ca am simtit ca ii face bine. Am lasat-o sa doarma singura de cand era foarte mica pentru ca mi-a aratat ca asta isi doreste. Am facut-o sa rada pentru ca imi facea placere sa o fac si adoram sa ii vad zambetul. Am fost relaxata cu ea, pentru ca am avut incredere in ea si in semnalele pe care mi le transmitea. Inca am si o sa am toata viata. Ii imparstasesc dragostea mea in fiecare clipa. Nu am lasat sa treaca o noapte din viata noastra fara un pupic de noapte buna si o imbrtisare. Stiu ca anii vor trece si noi, toti, ne vom schimba. Insa, un singur lucru va ramane de neclintit: dragostea suprema fata de copilul meu!

-Georgiana ANDRONIC-

One thought on “Copilul, dragostea suprema

Leave a Reply

