La multi ani mame! La multi ani femei!

Numele “mama” este cel mai frumos nume pe care am putut sa-l primesc de la viata. Cand eram copil, ziua de 8 martie reprezenta ziua mamei mele, apoi dupa ce am devenit adolescenta aceasta zi a devenit inca un motiv de petrecere. Insa, acum, de cand sunt mama aceasta zi are o semnificatie aparte. Ziua de 8 martie este cunoscuta in intreaga lume ca sarbatoarea internationala a femeii. Luna martie este prima luna a primaverii, cand toata natura renaste si razele soarelui incep sa ne incalzeasca sufletele. Daca evenimentul coincide, ca perioada din an, cu un nou inceput, iar femeile dau viata noilor inceputuri, atunci ziua de 8 martie reprezinta si ziua mamelor. A tuturor femeilor care au adus pe lume un nou inceput, o noua fiinta umana pe pamant. Aceste femei au fost rebotezate, ele au primit un nume sublim, mama. Mama este primul cuvant pe care il spune copilul. Mama este cuvantul pe care il spunem la durere (chiar daca nu mai suntem copii, din instinct, la o durere spunem “au mama”), atunci cand ne speriem, ne miram de ceva (vai mama), cand suntem neajutorati iar exemplele pot continua. Ceea ce am constientizat dupa ce am devenit si eu mama este ca: mama este singura fiinta care ne iubeste cu adevarat! La multi ani mame! La multi ani femei!

-Georgiana ANDRONIC-

Leave a comment