Prin joaca invatam! Idei de activități pentru acasă!

D0AD35E1-8141-41A2-9B29-D7764FF37BF2Ne aflam in cea de-a doua săptămâna de stat in casa. Este o situație grea pentru toată lumea. Parinti, bunici, matuse, bone, cu totii ne lovim de situația in care cei mici nu mai au rabdare, se plictisesc de jocurile lor de zi cu zi, de jucăriile vechi și nu stim cu ce sa le mai intram in gratii. Eu, ca mama, evit cat pot de mult gadgeturile, chiar dacă in aceste momente imi este puțin greu deoarece am și bebelușa mica, încerc sa tin cat pot la distanța tableta, telefon… etc. 

Fetita mea cea mare este in clasa pregătitoare, astfel ca in aceste zile a primit de lucru pentru la scoala. Pe langa caietele și fisele de lucru, doamna învățătoare le mai da și activități menite sa ii scoată din rutina de zi cu zi. Dacă zilele trecute am căutat prin casa obiecte ce incep cu litera B, ieri am avut de lucru pentru la matematica.

Activitatea de ieri m-a captivat și pe mine ca adult, de fetita mea nici nu mai spun. O zi întreaga a stat și a decupat, colorat, numerotat flori. La matematica au ajuns sa lucreze in concentrul 0-31, astfel ca ieri am avut de desenat și decupat 31 de flori. Sub sloganul “Prin joacă învățăm!”, cele 31 de flori obținute au fost apoi așezate pe categorii: numere pare, numere impare ca mai apoi sa alegem câte un număr aleatoriu și sa-i punem vecinii. 

A fost o activitate ce a implicat multe ore de munca, insa s-a meritat. Am exersat astfel lucrul manual, decupatul, desenatul, numerele pare și impare in concentrul 0-31, precum și vecinii numerelor.

Pentru aceia dintre voi ce aveți copii in clasa pregătitoare va recomand cu drag aceasta activitate, ii scoate din rutina lor pentru câteva ore dar este si distractivă.

Noua ne-a plăcut mult! 

-Georgiana ANDRONIC-

 

Leave a comment